Zanimljive priče iz prodaje

106. Pozovite SMESTA 6 5 5 DVESTA

Sledeću priču je napisao Živojin Žika Pavlović, slobodno mogu reći legendarni prodavac i vlasnik tada izuzetno poznatog preduzeća „Processor Commerce”. Evo šta on kaže: “Negde oko 1993. kreirao sam slogan koji je godinama kasnije, pa čak i danas kod mnogih ljudi, ostao duboko urezan u sećanje:„Pozovite SMESTA – 655 DVESTA”. To je bilo neopisivo ludilo… Read More106. Pozovite SMESTA 6 5 5 DVESTA »

Read More

102. Dva pogleda na život

Evo događaja iz gradske bolnice u Vranju. Sticajem okolnosti, odvezao sam taštu i suprugu i čekao ih sa ćerkom ispred bolnice. Bila je vrućina i shodno tome sam i bio obučen. U jednom trenutku me supruga pozvala i rekla da će ona biti sa ćerkom, a da ja pomognem tašti da se popne uz stepenice,… Read More102. Dva pogleda na život »

Read More

101. Razliku čine male, lako primenljive promene

Sa letovanja uvek dođem sa nekim novim idejama. U kafićima sam primetio da račune na sto stavljaju zakačene štipaljkom. Vetar može da duva koliko god hoće, ali račun će i dalje biti tu. Sve priče iz prodaje su na https://srma.rs/zanimljive-price-iz-prodaje/

Read More

95. Smrt je siguran biznis

Kada su mi pokazali ove kockice, prvo što mi je palo na pamet je bitka na Čegru i Ćele kula. To je za nas večno mesto poštovanja i pamćenja junaštva naših predaka. Mladi ljudi na Zapadu nemaju tu asocijaciju. Ove kockice su samo još jedna “cool” stvar koju mogu imati za $19,99.

Read More

94. Ključem po ekranu

Šta sam video na sajmu? Puno toga, postojećih i novih poslovnih partnera. A šta je ostalo u sećanju? Pa sigurno ne kolege koje sede i na sajmu kuckaju po lap-topu. Zapamtiću kolegu prodavca Džonija i njegovu demonstraciju udaranjem ključem po ekranu mobilnog telefona. On prodaje foliju koja štiti telefon od pada i udaraca. Za mene… Read More94. Ključem po ekranu »

Read More

93. Kreativnost ili novac

Ovaj koncept pakovanja Molocow mleka je verovatno nešto najoriginalnije što sam u poslednjih mesec dana video. Čep koji izgleda kao svemirski brod i flaša koja izgleda kao da zrak podiže kravu i šalje ka brodu. Očigledno da nas osvaja na prvu pogled. Komentari su: – Moramo da nabavimo jednu flašu!– Ovo je baš sexy! –… Read More93. Kreativnost ili novac »

Read More

92. Kreativnost će pobediti

Duboko verujem da će u sledećih 10 godina velika većina nas biti bez bilo kakvog posla. Stotine hiljada ljudi živeće u virtuelnoj realnosti, koja će nam i doći glave. Sve ono što mi sada radimo, veštačka inteligencija će raditi bolje i jeftinije. Skoro sam pročitao da je i intuicija “dekodirana” i da je moguće i… Read More92. Kreativnost će pobediti »

Read More

90. Brzo donošenje odluka

Evo priče koju sam čuo od profesora sa Građevinskog fakulteta. Njegova bivša diplomka mu je napisala kako je izgledao proces intervjua u kineskoj firmi: „Bila sam na intervjuu. Prvih sat vremena me je ispitivao jedan čovek u čijem ću timu da radim. Čak mi zadao i problem iz programiranja da rešim. Onda me pitao kako… Read More90. Brzo donošenje odluka »

Read More

84. Dedo Ahmed

Meri robu, a težinu kese u koju je roba ubačena eliminiše tako što i na drugu stranu tasa stavi istu takvu kesu. Na taj način je siguran da će kupcu prodati tačno onoliko koliko je izmerio. Zašto to radi? Po njegovim rečima: “Jednog dana i za gram tuđeg biti ćemo upitani!” Ovu divnu priču iz… Read More84. Dedo Ahmed »

Read More

81. Kreativna prodaja

Evo još jedne priče iz selekcije komercijalista iz Banja Luke. Devojka je u jednoj od prethodnih firmi prodavala osveživače vazduha. Ušla je u manji objekat i evo ukratko komunikacije sa vlasnicom:Vlasnica: “Zdravo šta si mi danas donela?”Ona: “Ma svašta nešto… nego vidim da nemaš naše osveživače za vazduh… hajde da postavimo našu kutiju… jel može… Read More81. Kreativna prodaja »

Read More

80. U odnosu na šta?

Ima jedna situacija koja prodavce ženskih odevnih predmeta izluđuje. To je kada ženi koja ima lepe noge treba prodati malo (ili malo više) kraću suknju ili haljinu. Tu se kod kupca javlja bojazan da ne izgleda… hajde da to definišemo kao “napadno”. I onda kupac najčešće postavlja sledeće pitanje: “Jao, da nije malo (isuviše) kratko?”… Read More80. U odnosu na šta? »

Read More

78. Odlično da bolje ne može

Juče sam imao trening menadžerskih veština za 9 kantri menadžera. Prisustvovala je i njihov HR i generalna direktorka za Centralnu Evropu. Sve je išlo “kao po loju” dok u jednom trenutku nisam dobio signal od kantri menadžera za Srbiju i Hrvatsku da je generalnoj direktorki pukla žica na protezi i da ima užasne bolove. Pozvao… Read More78. Odlično da bolje ne može »

Read More

76. Vrhunsko pružanje usluge

Ovo je priča o gospodinu Slavku koji je glavni čovek u kampu “Rekavice” u blizini Banja Luke. Imao sam zadovoljstvo da u njegovom kampu imam trening komercijalista na prelepoj drvenoj terasi pored reke koja prolazi kroz šumu. Sve je bilo kao u priči dok g. Slavko nije naložio vatru za spremanje pečenja. Dim od šume… Read More76. Vrhunsko pružanje usluge »

Read More

73. Radomirova unakrsna prodaja

Upoznajte Radomira Bjelića. Ako znate onaj primer prodaje u kome je prodavac u petak prodao:štap za pecanje, čamac, prikolicu i džip čoveku koji je došao da kupi ženi tampone, zaboravite ga. Odnosno zamenite ga ovom pričom. Radomir: “Dođu ti kod mene u tržni centar stari i zet… Jel znaš ti Vlado, šta je to stari?” Ja: “To… Read More73. Radomirova unakrsna prodaja »

Read More

72. Sve ću vas nadživeti

U tržnom centru čiji je vlasnik naš korisnik stigao je papagaj ara. Tržni centar je dobio novog ljubimca i roditelji dovode decu da se fotografišu sa njim. Ovaj je još dete, odnosno pile, jer ima samo dve godine. Are mogu da dožive 100 godina. Kada su zaposleni to shvatili jedan od njih je rekao: “Ljudi… Read More72. Sve ću vas nadživeti »

Read More

71. Prodaj mi ovu olovku

Prvi put sam prošao kroz test: “Prodaj mi olovku” pre više od 20 godina. Posle sam ga i ja često koristio tokom intervjuisanja prodavaca. Većina kandidata se “upeca” i krene u prodaju bez da su saznali bilo šta o potrebama onog ko ih intervjuiše. Onaj ko se pripremio za intervju ili onaj ko ima znanje… Read More71. Prodaj mi ovu olovku »

Read More

70. Matematika u prodaji

Kada ljudi iz prodaje vide ovu sliku mnoge stvari im padaju na pamet: Najčešće: “Ko kupi dva proizvoda dobije treći besplatno” ali postoji mnogo kreativniji način korišćenja ove jednačine u prodaji. Neimenovani Ciga prodaje posteljinu uz sledeći komentar: “Ajmo narode, navali! Legne dvoje, ustane troje!”

Read More

69. Kada te Crnogorka pohvali

Od samog početka treninga primetio sam da Stojan neprekidno gleda u mene, pa u telefon. Nakon 15 minuta ustao je i rekao: „Evo Vlado, naša sam na koga mene ti pośećaš… Na onoga glumca Slobodana Ćustića!“ Stojan je nakon tih reči ustao i svima pokazao sliku na telefonu. Svi su se nasmejali, pa i ja,… Read More69. Kada te Crnogorka pohvali »

Read More

67. Šegačenje na račun kupaca

Evo, malo šegačenja na račun ljudi koji nam obezbeđuju plate!Onaj ko radi sa korisnicima nasluša se svega i svačega. Takve stvari se zapamte za ceo život i postaju anegdote, koje se prepričavaju kada se zaposleni sastanu kroz 10 godina i evociraju uspomene iz bivše kompanije. Upravo tako treba i da ostane. Anegdota u originalnom značenju… Read More67. Šegačenje na račun kupaca »

Read More

66. Da li mravi umiru radeći?

Iz nekon nedokučivog razloga ljudi koji rade u velikim koriporacijama metaforično se predstavljaju kao mravi. Možda zato što kao i mravi po ceo dan rade. Tu se asocijacija sa ljudima koji rade u korporacijama (ne) završava, jer nastavljam priču o razgovoru, tokom jedne pauze na treningu. Milan mi je rekao da ti mravi koji po… Read More66. Da li mravi umiru radeći? »

Read More

64. Evo ti pa radi za pare

Svi mi radimo za pare i kada čujemo o nekom dobrom poslu momentalno se povede priča kolika je plata. Ovo je veoma interesantan eksperiment. Vaš zadatak je da okrećete ručku. Zato što radite tako korisan posao zaslužili ste da budete plaćeni. Minimalno, ali ipak plaćeni. Svakih 4,97 sekundi iz mašine izađe po jedan peni. Za… Read More64. Evo ti pa radi za pare »

Read More

63. Kupac samo mora da plati!

Kupac ne mora da bude: Pametan, obrazovan, kulturan, ljubazan…Očigledno ne mora da bude ni auditivan Jedino što mora je da plati. Ako pre toga prodavca ne pridavi kablom…

Read More

62. Kako Sašin kum prodaje lubenice

Saša Jovanović kaže: “Moj kum je odličan prodavac. Ima jedna anegdota koju stalno pričam na treninzima. Bili smo na Bovanskom jezeru, i neki čiča pored prodaje lubenice, ima pun kamion lubenica.Zvonko priže, pita “pošto bostan?”Čiča kaže “40 dinara”Zvonko počne da se cenjka, ali ovaj neće da spusti cenu, Zvonko traži za 20 ili ništa. Ma ne… Read More62. Kako Sašin kum prodaje lubenice »

Read More

60. Znanje je moć

Znaje raste takvom brzinom da 90% onoga što ćemo znati 2065. godnine biće otkriveno u predstojećih 50 godina! Ko je svestan ove činjenice svakoga dana minimum sat vremena provodi u učenju!

Read More

59. Suština je u sitnim slovima

Izgleda da se priča o prodaji, ali i životu sve više svodi na to da kupac vidi ono što želi da vidi, a “SITNA SLOVA” vidi tek kada kupi proizvod ili uslugu.

Read More

58. Ovo je kreativni CV

Lajkujte, ako Vam se sviđa ovaj kreativni početak CV-ja! Pozovite ga ako vam na treba komercijalista za izvoz. Srećno Ogi!

Read More

57. Korist od zatvaranja fabrike

Kada je Heinz odlučio da zatvori fabriku u Leamingtonu u Kanadi, bez posla je ostalo 740 radnika. Tada je kompanija French’s odlučila da napravi fabriku u kojoj će tih 740 radnika ponovo raditi i praviti potpuno isti kečap, ali sada pod brendom French’s. Poljoprivrednici iz Leamington-a, koji su paradajz prodavali Heinz-u sada prodaju French’s-u. Kažu… Read More57. Korist od zatvaranja fabrike »

Read More

53.

Junak naše priče je otišao u prodavnicu da kupi konopac. Većina muškaraca voli kada se ženski svet vezuje za njih. Njegova devojka je otišla korak dalje. Volela je da je on, dok su vodili ljubav i bukvalno vezuje. Odabrao je konopac i tada se odigrao sledeći događaj:Prodavac: Dobar dan, izvolite…Kupac: Izmerite mi 3 metra ovog… Read More53. »

Read More

52. Kako TATA kaže

Drugar iz Indije mi je poslao govor koji je juče održao RATAN TATA jedan od lidera savremene Indije. Teško nam je i da zamislimo kojom se brzinom ovaj govor proširio Indijom i siguran sam da će motivisati milione Indusa. Uporedite ovaj govor sa onim što čujemo u Srbiji: “Mi treba da promenimo vrednosni sistem porodice,… Read More52. Kako TATA kaže »

Read More

51. Zato jer (joj se) može!

Već smo se složili da velika većina ljudi kupuje luksuzne proizvode zato jer im se može. To nas dovodi do sledećeg pitanja: “Šta je to luksuzni proizvod?” Još teže pitanje bi bilo: “Šta je to umetničko dalo? Čitavu situaciju je još više zakomplikovao kontraverzni umetnik (a i biznismen) Richard Prince koji je odlučio da svoj… Read More51. Zato jer (joj se) može! »

Read More

50. Zašto pas liže svoja…

Zato jer (mu se) može! Imao sam to zadovoljstvo i čast da držim treninge prodaje radnji koja prodaje najskuplje satove na svetu. Od vlasnika radnje sam čuo sledeću anegdotu. Jedan od dugogodišnjih kupaca mu je u trenutku dok su ćaskali postavio sasvim neočekivano pitanje: “Da li Vi dragi moj prijatelju znate zašto pas liže svoja… Read More50. Zašto pas liže svoja… »

Read More

49. Poruka je na stubu.

Direktor je poslao svim šefovima radnji email u kome je napisao da obaveste sve penzionere da u njihovoj radnji sada mogu da kupuju proizvode putem administrativne zabrane. Naravno, svi šefovi su to i uradili. Nakon mesec dana se ispostavilo da samo u nekim radnjama penzioneri koriste tu povoljnost. Kada je pitao šefove da li su obavestili… Read More49. Poruka je na stubu. »

Read More

48. Otvaranje fabrika u Srbiji

Već duže želim da napišem tekst koji bi spojio: Menadžere janjičare, mobing i odnos prema ženama u fabrikama. Šta god da bih napisao to bi bio samo moj pogled sa strane. Danas sam naišao na odličan tekst Jelеne Šestović, koja sve to objašnjava iz prve ruke: “Vučić je bio na otvaranju fabrike Kalcedonije u Rumi.Naravno,… Read More48. Otvaranje fabrika u Srbiji »

Read More

47. Slast niske cene

Svaki dan pred očima imam reči Dr Dejvida Bosarta: “Živimo u vremenu terora jeftinog!” Ljudi vam pokazuju slike sa letovanja, a u prvoj rečenici kažu da su pronašli smeštaj po “neverovatno niskoj ceni”. Kola kupujemo samo ako uspemo da dobijemo “fenomenalno nisku cenu”. Prelazimo pola grada jer su pelene tamo 300 dinara jeftinije. Tih pola… Read More47. Slast niske cene »

Read More

45. Da li Vaš šef zna sve?

Da li šef treba da ima odgovore na sva pitanja? Ovo interesantno istraživanje pokazuje kulturološke razlike. U Indiji i Kini se na šefove gleda kao na ljude koji su s pravom iznad i koji znaju mnogo više nego njihovi “potčinjeni”.U Švedskoj i Danskoj tek svaki deseti službenik i radnik smatra da njegov šef treba da… Read More45. Da li Vaš šef zna sve? »

Read More

44. Kaišovi, kaišovi…

Čovek stoji pored bilborda na buvljaku: “Ajmo, kaišovi, kaišovi… Da deca imaju sve petice!“Prolaze ljudi, neko se nasmeje, a neko i zastane.Svima je ubacio u glavu to smešno “kaišovi” i “da deca imaju sve petice”.Nije učio školu, ne čita knjige, ali je shvatio da ljudima na duhovit način treba da skrene pažnju.

Read More

43. Hoću… ali nemam para!

Apseling je svetski trend i na svakom treningu prodaje postao je nezaobilazna tema. Ako se radi o hotelu onda treba pokušati sa luksuznijom sobom i masažom. Kod zaštite bilja nudi se tretiranje preparatima veće površine. U automobilskoj industriji to su sve one lepe stvari koje se mogu dodati na osnovni model. I tako od branše… Read More43. Hoću… ali nemam para! »

Read More

38. Ko Vas sve sputava?

Nikola Bizumić je rođen u siromašnoj porodici u Neradinu 1823. godine. Posle školovanja u rodnom mestu otišao je u Irig da uči berberski zanat. U Irigu je došao na ideju da konstruiše mašinu koja bi unapredila berbersku delatnost, odnosno ubrzala postupak prilikom šišanja. Kod svog majstora nije naišao na razumevanje, meštani su ga izvgli ruglu i… Read More38. Ko Vas sve sputava? »

Read More

37. Papir, kamen, makaze… konjica, pešadija, strelci…

Antičke vojske imale su tri roda kopnene vojske. Naoružane konjanike na konjima ili kočijama, oklopnu pešadiju sa mačevima, kopljima i štitovima i treći rod su bili strelci i praćkaši. Sva tri roda su bili neophodni i stvarali su perfektnu ravnotežu. Preteča današnje artiljerije su svojim strelama i kamenicama započinjali borbu zatrpavajući pešadiju. Konjanici bi zatim jurili strelce… Read More37. Papir, kamen, makaze… konjica, pešadija, strelci… »

Read More

36. Da li je bolje biti velika riba u maloj bari ili mala riba u okeanu?

“Mi isključivo primamo ljude koji su završili najbolje fakultete!” Ovo se veoma često čuje u kompanijama. Svojom reputacijom poznati fakulteti su garancija da će ljudi koji su ih završili biti bolji od konkurenata sa niže rangiranih fakulteta. Praksa je pokazala drugačije. Bolje je uzeti čoveka koji je bio među najboljima sa ove “niže” grupe fakulteta,… Read More36. Da li je bolje biti velika riba u maloj bari ili mala riba u okeanu? »

Read More

34. Kako se vežba samopouzdanje?

Kad tokom treninga priča dođe do lajf koučinga svi se oduševe sa sledećom idejom: Uzmite neku lepu svesku i u njoj svake večeri napišite odgovore na samo dva pitanja. 1. Šta sam danas korisno uradi(la)o? 2. Zahvaljujući kojoj osobini sam to postig(la)o? Ta oduševljenost i obećanje da će to raditi traje najčešće koliko i mački… Read More34. Kako se vežba samopouzdanje? »

Read More

32. Koja je najgora poruka kupcima?

Pitam ljude iz prodavnice zašto su na nekoliko mesta stavili natpis: “Molimo Vas da NE dirate izložene eksponate!” Kažu: “Niko neće da kupi proizvod koji je već neko koristio”. Pitam ih: “Da li biste Vi ikada kupili proizvod koji niste probali?” Odgovor je dala jedna prodavnica nameštaja iz Arkanzasa koja prodaje nameštaj. Na više mesta… Read More32. Koja je najgora poruka kupcima? »

Read More

30. Priča o prodaji sudopera

Od svake prodaje se može napraviti priča. Naravno demonstracija je zakon. Od Slaviše Bajkanovica sam čuo sledeću priču. Sudopere koje on prodaje u svom salonu D&S Komerca u Doboju napravljene su od materijala silgranita, koji je veoma otporan na habanje, zbog čega su ove sudopere izuzetno dugotrajne. Jednom kada ih kupe, kupci su mirni sledećih… Read More30. Priča o prodaji sudopera »

Read More

27. Demonstracija je (poslasti)Car

Svaki zanat je zlatan ako si (poslasti)Car, a od nekog se može napraviti i turistička atrakcija Svi smo mi rođeni kao kreativni, a procenat dece koja sa 5 godina pokazuju vanserijsku inteligenciju je 98%. Klasično obrazovanje, rutinski poslovi i mediji od nas naprave prosečne konzumente. Onda naiđete na ovog čoveka i postavite sebi pitanje: Da li… Read More27. Demonstracija je (poslasti)Car »

Read More

26. Rečenica koja sve objašnjava

Ulazi čovek u banku i službenici na šalteru kaže: “Hoću da otvorim jebeni račun!” Službenica ga pogleda i kaže: “Izvinite gospodine, nisam Vas dobro razumela…” “Hoću da otvorim jebeni račun u ovoj jebenoj banci… Koji deo nisi dobro razumela?”Službenica u šoku izusti: “Nisam dužna da slušam ovakve prostote!” i ode kod šefa i sve mu ispriča. “Nemoj da… Read More26. Rečenica koja sve objašnjava »

Read More

25. Stara škola prodaje

U vreme koje se s pravom zove informaciono sve se završava e-mailom u kome je neka lepa slika. Ali, još uvek ima prodavaca koji svim svojim kupcima šalju ručno pisane novogodišnje čestitke  Svaka častSlobodanu Markoviću! 

Read More

24. Kod nas nema da nema!

U kafiću se sakupila ekipa prodavaca. Prilazi im konobar i uzima porudžbinu. Većina prodavaca je poručila točeno pivo. Jedan od njih je krenuo ka toaletu i prolazeći pored šanka primetio je da momak otvara flaše od 0,5 i da ih sipa u krigle. Prodavac mu se obratio rečima: “Što nisi rekao da nema točeno, nego… Read More24. Kod nas nema da nema! »

Read More

23. Šta je prava tragedija?

Tokom treninga u osiguravajućim kućama i bankama uvek me neko pita da li sam njihov korisnik odnosno komintent. Vremenom, smislio sam odgovor i kažem: “Neću da se osiguram. Hoću da kad ja umrem to bude prava tragedija!” Ljudi ovo prihvate kao šalu i više se ne trude da mi pokažu koliko su dobri prodavci. Ali… Read More23. Šta je prava tragedija? »

Read More

22. Menjaj se ili će te smeniti

Fraze koje nas sputavaju u prodaji! Prodavci su po definiciji osobe pune entuzijazma. Ako kod nekog od prodavca prepoznate neku od rečenica sa slike, momentalno ga menjajte.Ako kod sebe prepoznate neku od rečenica, momentalno se menjajte.

Read More

20. Velocity Corporate Programs

Become… • Don’t study a new language, become a speaker of your newlanguage.• Don’t study management skills, become a great leader.Velocity Learning – Global Language Transformation happens in a single moment: • Velocity provides a proven process for creating that moment of transformation and ensuring it becomes a long-term shift.• It is a shift in perception, how you… Read More20. Velocity Corporate Programs »

Read More

19. Još saveta za buduće milionere

Prethodna priuča je samo prvih 10 navika koje predstavljaju razliku između nas koji još uvek nismo zaradili prvi milion $ ili € i onih koji se smatraju ispešnim zato što su bogati. Evo nastavka i sledećih 10 činjenica.

Read More

18. Vaši sledeći ciljevi su:

Napišite koje tačke još uvek ne ispunjavate i postavite ih kao vaše sledeće ciljeve. Ovo istraživanje je uradio Tom Corley, autor knjige Rich Habits. To je još jedna od onih knjiga koje nam nabacuju krivicu jer još uvek nismo stekli prvi milion $. Ja sam otporan na tu vrstu kritike, a volim da reč “bogat”… Read More18. Vaši sledeći ciljevi su: »

Read More

17. Hajmo prodavci, demantujte ove procente!

Pričam sa kolegom iz prodaje koji mi je pokazao tekst sa veoma interesantnom statistikom. Jeste da su podaci iz inostranstva, procenti možda nisu isti, ali je “matrica” prepoznatljiva. Prodaja je stvar veštine i istrajnosti. Samo što je izgleda najteže biti istrajan! Zato je daleko lakše pronaći dobro opravdanje nego zakazati 5. sastanak.

Read More

16. Učenje prodaje u stihu!

U moje treninge prodaje uključio sam jednu pesmicu koja koristi „čičak“ efekat. Kada sam pre govorio o tome kako izgleda (prodajni) sastanak nacrtao bih obrnuti trougao i horizontalno ga podelio na 4 dela. Prvi se zove OTVARANJE, ispod njega je saznavanje POTREBA, ispod PREZENTACIJA PONUDE, i sve se završava ZAKLJUČIVANJEM odnosno DOGOVOROM. Sa strane bih… Read More16. Učenje prodaje u stihu! »

Read More

15. Kako se prodaje anti-virus?

Godina 2008. Veliko državno javno preduzeće u Crnoj Gori želi da kupi antivirusni softver. Na prezentaciji kojoj prisustvuje „direktor AOP-a“ sa preko 30(!) svojih saradnika, kolega iz odeljenja pretprodaje drži prezentaciju i govori o tada revolucionarnoj i teško objašnjivoj preemptivnoj tehnologiji zaštite mreže. Osvrćem se i primećujem opšte zevanje, a direktor AOP-a zaklopio oči i… Read More15. Kako se prodaje anti-virus? »

Read More

12. Kako do direktora marketinga?

Nakon što je bezuspešno danima pokušavala da dođe do direktora marketinga jednog velikog trgovinskog lanca i uvek su joj odgovarali da pošalje ponudu e-mailom, devojka koja je radila kod nas u prodaji pita me kakvu ponudu da pošalje.Odgovorih, napiši: “Posle više pokušaja da dođem do direktora marketinga, i molbe vaših ljubaznih sekretarica da Vam pošaljem emailom… Read More12. Kako do direktora marketinga? »

Read More