89. Šta ćete Vi pokazati na sajmu?

Čega se sećate sa prošlog Sajma tehnike? Siguran sam da ste zapamtili izuzetno interesantnu prezentaciju našeg korisnika. Ko bi mogao da zaboravi simpatičnog robota koji je bio obučen u skelet dinosaurusa? Bio sam na licu mesta kada ih je posetio i ministar Popović i sva prateća grupa novinara, predvođena državnom televizijom. Malo se ispričao sa direktorom, kamera je to zabeležila i šta mislite kako je izgledao izveštaj sa sajma u Drugom dnevniku te večeri? Pun pogodak i besplatna reklama! Istog dana pričao sam i sa drugim direktorima. Najčešći komentar je da sajam nije ono što je bio i da razmišljaju iduće godine da ne dođu. Do korisnika će već doći putem sajta i komercijalista. Uvek se zalažem da se sajam maksimalno iskoriti. A to znači: 1. Osmisliti izuzetno interesantnu prezentaciju na sajmu. 2. Pozvati poslovne partnere i novinare. 3. Osmisliti dobru nagradnu igru. 4. Doći do što više kvalitetnih poslovnih kontakata. 5. Snimiti kako se konkurencija predstavila na sajmu. 6. Podeliti komercijalistima zadatke na sajmu, a posebno nakon sajma. Jedino na taj način je opravdano investiranje vremena i sredstava za sajam. Ako želite da porazgovaramo o tome na koji način vam mogu biti od koristi pre, na i posle sajma, sada je pravi trenutak da me pozovete!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 − 14 =