93. Kreativnost ili novac

Ovaj koncept pakovanja Molocow mleka je verovatno nešto najoriginalnije što sam u poslednjih mesec dana video. Čep koji izgleda kao svemirski brod i flaša koja izgleda kao da zrak podiže kravu i šalje ka brodu.
Očigledno da nas osvaja na prvu pogled. Komentari su:
– Moramo da nabavimo jednu flašu!
– Ovo je baš sexy!
– Ovo je najgenijalnije pakovanje koje sam video! Sigurno će razvaliti!
Nakon početnog oduševljenja sledi i otrežnjenje:
– Šta ćemo sa ergonomijom šake? Kako se ta boca drži u ruci?
– Kako se ovakva boca transportuje? Sigurno je sve skuplje?
– Proizvodnja ovakve boce nije isplativa?
U kompanijama, prva reakcija na probleme je begstvo u duhovitost:
– Marsovci verovatno imaju šake tako da im je ovo ergonomično!
– Ako se ovakva flaša drži naopako onda je veoma ergonomična!
– Sigurno bih kupio ovu bocu i sinu dao čep da se igra!
Ova priča je drastičan primer onoga što se neprekidno sreće na treninzima. Ljudi su puni svežih kreativnih ideja. Neko će te ideje i primeniti, neko će (što se i najčešće dešava) iz ekonomskih razloga odlučiti da od tih ideja odustane. Gde se tu vi prepoznajete?

1 thought on “93. Kreativnost ili novac”

  1. Napraviti limited edition i nastaviti taj proces 2 put godisnje i ojacati brend, kasnije evoluirati iz svemirskog broda u totalno novu galaksiju

Leave a Reply to Milan Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

three × 5 =